Pistemeeting Gent 06/12

06-12-2014 13:30

Gisteren Pistemeeting gereden ,
We begonnen met de afvalling daar werd ik 2de na junior lenny .
Daarna was het de scratch we waren met 4 weg ikzelf , Lenny , Kato enLore, na een paar ronden waren we lore kwijt .. Maar nadat lore eraf was kwam Tatjana erbij, toen tatjana een ronde mee was ging lenny nog eens door zodat tatjana er af moest (jammer) . We waren dus nog met 3 we draaide goed rond dus konden we onze voorsprong uitbouwen ... De laatste ronde ging in, natuurlijk was ik al paar krachten kwijt (het is normaal) lenny was een meter of 3/4 voor en dan was het spurten voor de 2de plaats dat heb ik gehaald tegen kato  . Puntenkoers verliep goed het deed raar om een puntenkoers met 6 klassementen te doen daar werd ik 3de  . Dus won ik bij de nieuwelingen en 2de bij de juniors (totaal) . 3op3  Op naar de volgende