Pistemeeting BK Keirin (21/12)

22-12-2014 00:00

Bk Keirin en invidueel ,

Dit was de eerste keer dat ik dit gedaan had , ik had dit al is gezien maar nog nooit zelf gereden . We moesten normaal 1 keer rijden maar het programma was veranderd maar niemand had dit gezien . Plots riepen ze dames nieuwelingen mogen hun klaar maken , gelukkig had ik al een beetje opgewarmd maar niet om te zeggen dat het veel was. De Nederlanders hadden nog niks opgewarmd dus waren we niet alleen. Dus we reden 5ronden achter de brommer en dan laten ze u los op 2ronden van het einde dus zo verliep het , je mag je plaats verdedigen! Natuurlijk liet ik me niet doen dus duwde ik tegen de Nederlandse :)! Ik werd 3de na de twee Nederlandse meisjes en 1ste Belg !

2 reeks zat ik niet echt goed waar ik moest zitten dus zat ik nog redelijk vanachter… Ik moest dus van ver komen voor de sprint , De 2 Nederlandse reden tegen elkaar maar ik zat ver .. dus reed ik naar Tatjana dat van op kop begon maar die was onder tussen al ingehaald van de 2 meisjes dus moest ik strijden voor de Belgische trui ik reed naar Tatjana toe en ik ging er op en erover ik reed rechtstreeks naar Tamara (Nederlandse) maar ik kwam er juist bij in de laatste bocht ik kom tot naast haar maar ik gerakte er niet over .. Dus was ik terug 3de maar ik was toen terug 1ste Belg :) Dus neem ik de trui terug mee naar huis ! Ik kroonde mij als Belgische kampioen keirin en 3de invidueel !