Pistemeeting Gent (29/11)

29-11-2014 00:00

Gisteren Pistemeeting Gent , 
Had er geen goed gevoel in nadat ik heel de week ziek geweest was..
Met de opwarming voelde ik me heel wat beter dan in de week  was al een goede aanmoedeging! Eerste discipline was de scratch (20ronden) die verliep goed niet veel aanvallen dus kon ik me focussen op de sprint , in de sprint was ik 3de na Lenny Druyts & Lize Struyf. Tweede discipline was de afvallig ik weet dat dit niet één van mijn favoriete disciplines is maar toch moet iedereen het doen ik reed goed van voor maar na paar afvallingen ging ik rap naar achteren we waren nog met 4 het was ik enJustine Louchaert (nieuweling) die tegen elkaar moesten sprinten ik kon niet meer dus was ik 4de in de afvalling.
Ik en justine stonden met gelijke punten , dus de puntenkoers was de beslissing voor het eindklassement . Puntenkoers 30 ronden 3 klassementen : Eerste klassement was ik 2de (3punten) na Heike Decuypere die in de aanval was . Tweede klassement was ik 2de (3punten) na Lenny . Derde klassement was ik 4de (1puntje) . Dus was ik 2de in de puntenkoers  ! Dus won ik bij de dames Nieuwelingen en ben ik 3de in totaal  !! Dankuwell iedereen die komen supporteren heeft ! ‪#‎nooitverwacht‬ ‪#‎2op2‬